Dag 13. Pauzedag, rust roest!

2 augustus 2017 - Ingrandes, Frankrijk

2 Augustus, Woensdag. Dag 13

0 km erbij. Ingrandes sur Vienne, camping Le Petit Trianon Saint Ustre

Vandaag een rustdag, naar ons gevoel een strak ingeplande en broodnodige rustmoment. Beiden merken we de zware inspanning van de afgelopen dagen. Dus een dag van lekker uitslapen, lekker ontbijten, de was doen en bovenal rust voor lijf en leden. Daarnaast met leuke mensen in gesprek. Gerard heeft vandaag ook een lichte migraine aanval gehad, achteraf gezien dan ook de juiste beslissing om even een pauze in te lassen. Hij heeft zich nu in de tent en de schaduw van de bomen goed kunnen herstellen. Voor mij persoonlijk was dit de eerste dag na het overlijden van mijn moeder waarin ik de rust kreeg en had om eens na te denken over de afgelopen 6 weken. En dat kwam hard aan. Zonder om op deze blog in details  te treden heb ik een emotionele dag achter de rug. Maar ook een dag waarmee ik in ieder geval verder kan. De rest van de dag hebben we ons beperkt tot slapen, muziek luisteren en lummelen. Avonds een pizza met vlees gesneden met een in ansjovis gedoopt mes. Bah!!

Morgen, dag 13, gaan we onze tocht voortzetten. We zijn benieuwd.

Wij gaan morgen in ieder geval afscheid nemen van Peter en Marielle en hun twee kinderen die er nog een rustdag aan vast plakken en die we heel veel succes wensen op hun toch naar de Pyreneeën.

1. Janneke Broers:
    2 augustus 2017
    Hallo Wim en Gérard!
    Wat een mooie menselijke verhalen van een prachtige reis. Mooi om jullie te volgen. Wim, ik check je mail wel op het werk. Hihi. Voor morgen weer bon courage en bon camino!
  2. Peter:
    3 augustus 2017
    Veel succes Wim (en Gerard)! Mooi om jullie avonturen te lezen. Gisteravond al je verhalen even teruggelezen, m'n moeder wees me op jullie website. Ik blijf jullie volgen! Groeten Peter Postma
  3. Peter en Mariëlle vd Werff:
    3 augustus 2017
    Mannen, heel veel succes op jullie verdere tocht. Wij vonden het erg gezellig met jullie de afgelopen dagen! En we zullen jullie digitaal blijven volgen! Wij vervolgen morgen onze tocht weer en zullen jullie af en toe laten weten waar wij uithangen! Nogmaals succes! Lieve groeten van Peter en Marielle en de kinderen.
  4. Namknoj tie:
    3 augustus 2017
    Bedevaarders van over de helft. Ja dan doet een welverdiende rustdag goed. We lezen de blogs. Indrukwekkende route. Petje af! Sukses!!