Dag 30. De thuisreis, het vliegen en het ontvangst

Groeten

Gerard Driessen en Wim Meijer

1. Sjoerd:
    21 augustus 2017
    Heb er ook geen woorden voor.
  2. Janneke Broers:
    21 augustus 2017
    Ze zijn allemaal hartstikke blij dat jullie er weer zijn!
  3. Betsy van Midwoud:
    11 september 2017
    Dag mannen, Gerard en Wim.
    We hebben elkaar 2 x gezien in Spanje. Jullie fietsten verder en gingen ene broodje eten en ik deed dat 30 minuten later. Ik weet niet meer precies de plaats.
    Jullie hadden behoorlijk de vaart erin, want op 23 augustus ( ?? omstreeks ) zou een kleinkind worden geboren. Als ik jullie verslag lees, ben je op tijd thuis gekomen.
    Leuk ook om de foto's te zien en veel te herkennen. Wat hebben we veel gezien de landschappen, de kleuren, de ontmoetingen, geweldig.
    Ik ben nog steeds aan het afkicken. Op 24 augustus om 15.30 uur ben ik aangekomen op het plein! in Santiago.
    Mijn man was 22 augustus uit Nijmegen vertrokken en in 3 dagen naar Santiago gereden. We ontmoetten elkaar om 18.45 uur op de camping. Heel bijzonder. Toen had ik al een uur in de rij gestaan om het compostolaat te ontvangen. We hebben de volgende dag de mis bezocht, zaterdag met de auto naar Finisterre, en toen zo langzaam via Bilbao weer naar huis. Ook leuk om door de streek te rijden waar ik gezwoegd, gefietst en gelopen heb....Ik vind het ook leuk om jullie reisverhaal te lezen.. hartelijke groet Betsy
  4. Ellen:
    11 september 2017
    Hallo Betsy, leuk om nog even van je te horen. Gerard is inmiddels opa geworden van een kleinzoon. Het is inderdaad een erg mooie reis geworden die ons allen nog lang zal bijblijven. Mooi om te lezen dat ook jij de Camino hebt voltooid. Gerard en ik hebben het er nog wel eens over dat we jou tegenkwamen. Helemaal in je eentje en gewoon je eigen tocht rijden. Dat is dan een echte pelgrims tocht . Echt diep respect van ons beiden voor jouw prestatie . Hartelijke groeten van Gerard en Wim